poniedziałek, 3 grudnia 2012

Prolog.

Zastanawialiście się kiedyś jak to jest, kiedy wszystko układa się po waszej myśli, a potem nagle wali się jak domek z kart? Kiedy spełniacie swoje marzenia, dążycie do wyznaczonego celu i nagle coś stanie wam na drodze? Kiedy życie w nowym mieście, z przyjaciółmi i ukochanym zostaje przerwane? Kiedy wakacje okazują się być tylko snem? A potem wszystko się powtarza, a wy jesteście zagubieni, nie wiecie co robić. Ale musicie zapobiedz niektórym zdarzeniom. Zastanawialiście się, czy w takiej sytuacji, potrafilibyście stawić czoło przeciwnościom losu? Ja nie musiałam zastanawiać się 'co by było gdyby'. Ja to wszystko przeżyłam.  
Oto mój sen. 

1 komentarz:

  1. Dopiero odkryłam to opowiadanie przed chwilą ;)
    Prolog jest strasznie interesujący za równo jak i zwiastun :)
    Właśnie zaczynam czytać <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie spamować (: