czwartek, 6 lutego 2014

Zawieszam

Zawieszam..

Wybaczcie :'(

5 komentarzy:

  1. Szkoda :(
    No, ale będę czekać, na kolejny rozdział :D
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :)
      I przepraszam.
      I również pozdrawiam :)
      Jesse xx

      Usuń
  2. Jesse dawaj ^^
    Właśnie skończyłam czytać Twoje rozdziały i z niecierpliwością czekam na znalezienie zeszytu z planem wydarzeń i powrót weny ^^
    Mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach jak wznowisz pisanie? 1hllnz.blogspot.com
    Dziękuję ;*
    Żelek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszyt już znalazłam, właściwie już jakiś czas temu. Teraz muszę się tylko zebrać w sobie i napisać rozdział.
      Oczywiście, że będę Cię informować :)
      Pozdrawiam,
      Jesse xx

      Usuń
  3. Ooooooo ;'(. Tak widziałam tą notkę, tak wiedziałam, że nie powinnam czytać, ale no coż js zbyt uparta. No jednym słowem superr blog kochana. Pisz dalej :). Czekam, aż odwiesisz :*.

    Pozdrawiam ;3.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę nie spamować (: